събота, 26 май 2012 г.

Анализ на Ива :Д

Някой редовни реплики на зомбито/циклоп Ива:
Някой:Здравей искам да се запознаем :)
Циклопа:Ти си Нелина.Няма да ти пиша.
И те блоква.

Циклопа:Може ли да ми пратиш еди какво си ?
Някой:Съжалявам, но не мога.
Циклопа:Проста дебела крава такава !

В клипчетата:
О аз съм Ива, вижте ме имам си нова шестичка по Биология и нова блузка /5 размера по-голяма/ /носи S а няма никакви гър-- хД/ Jeaaans ! (Ивке нали знаеш че това са дънки ? Или не си могла да го научиш с тея очи :biggrin:) И аз ще ви кажа сбогом, да сбогом ви казва чухте ли ме сбогом и аз бих могла да се гръмна но няма да ви доставя това удоволствие !! *Миличка ако се гръмнеш няма да ни доставиш удоволствие ами ще ни доставиш космческо,адски огромно удоволствие ;)*.

И накрая... няколко емотиконки подходящи напълно за Ива:
:lol: - така правят всички като я видят. А и на това човече му е криво лицето.
:cyclops::nuts: - напълно отговарят на циклопските и очи !!
:roll: - опитва се да спи с циклопските си очи ама са твърде големи за да ги затвори хД
:furious: - това изглежда чудовищно грозно ... точно като зомбито.
:x - това също хД

Надявам се да си открила колко си грозна и тъпа най-накрая "Ивке" хД

Няма коментари:

Публикуване на коментар